Zegarek nie działa? Przed zgłoszeniem reklamacji upewnij się czy pokrętło ustawiania godziny zostało wciśnięte.




  1. Wszystkie produkty w Sklepie objęte są dwuletnią gwarancją od momentu otrzymania przesyłki przez Klienta.
  2. W razie stwierdzenia przez Klienta wady w zakupionym towarze, jej zgłoszenia można dokonać telefonicznie, za pośrednictwem poczty elektronicznej, messengera lub pisemnie.
  3. Po potwierdzeniu przyjęcia zgłoszenia reklamacyjnego Klient powinien produkt niezwłocznie przesłać na adres Sklepu z zachowaniem należytej staranności w zabezpieczeniu produktu. Do reklamowanego produktu należy dołączyć pobrany, wydrukowany i wypełniony formularz, dostępny na stronie https://www.bandwatch.pl/pl/content/6-zwrot-i-wymiana oraz dowód zakupu.
    Dane do wysyłki: F.H. LENART Tomasz Lenart, ul. Wojska Polskiego 6, 95-015 Głowno, tel. kom. 665-624-578 
  4. W razie uwzględnienia istnienia wady Sklep produkt wadliwy produkt wymieni na wolny od wad lub wadę usunie według żądania Klienta, chyba że spełnienie sposobu określonego przez Klienta jest niemożliwe lub wymagałoby niewspółmiernych kosztów.
  5. Koszt wysyłek w przypadku uzasadnionej reklamacji ponosi Sklep. Klient może wysłać paczkę do rozpatrzenia reklamacji na własną rękę i poprosić o zwrot kosztów w przypadku istnienia opisanej wady (koszt wysyłki rekompensujemy max. do 10zł). Nie przyjmujemy wysyłek za pobraniem.
  6. Klient może wyrazić zgodę na rekompensatę poniesionych kosztów wysyłki dodatkowym, wybranym prze Klienta gratisowym paskiem do zegarka, dołączonym do przesyłki zwrotnej. Koszt przesyłki naprawionego/wymienionego na nowy towaru do Klienta ponosi Sklep.
  7. Klient może prosić o zamówienie przez Sklep kuriera po odbiór paczki reklamacyjnej. Kurier odbiera paczki następnego dnia roboczego w godzinach 8 – 18. W przypadku nieudanej próby odbioru paczki Sklep nie podejmuje kolejnej próby i wówczas koszt wysyłki spoczywa na Kliencie.
  8. Reklamacji nie podlegają: uszkodzenia mechaniczne, termiczne, chemiczne; wady powstałe w wyniku: zdarzeń losowych (potłuczenie, zarysowania szkła lub koperty itp.), użytkowania zegarka niezgodnie z jego przeznaczeniem; wady estetyczne powstałe w wyniku prawidłowego użytkowania, np. drobne otarcia koperty lub szkła, drobne zmechacenia paska; zużycie baterii, także w okresie trwania gwarancji; wady wynikające z nieodpowiedniej konserwacji paska, np. pranie w pralce.
  9. Sklep ustosunkuje się do żądania Klienta, nie później niż w terminie 14 dni od otrzymania przesyłki.

    Adres do wysyłki reklamowanego produktu:

    F.H. LENART Tomasz Lenart, ul. Wojska Polskiego 6, 95-015 Głowno, tel. kom. 665-624-578





Wydrukuj, uzupełnij i dołącz do paczki:

Formularz zwrotu/wymiany/reklamacji